MŪSU VĒRTĪBAS

Izaugsme

Iedvesma

Prieks

Komandas spēks
VĪZIJA UN FILOZOFIJA
Caur savu izaugsmi, nest izaugsmi jaunajiem skolotājiem.
Caur jauno skolotāju izaugsmi, nest izaugsmi bērniem.
Caur bērnu izaugsmi, nest izaugsmi Latvijai.

Heraldika un mūsu logo
Skolas heraldika ir mūsu skolas vērtības, spēks un nākotne.
Pūce ir gudrības simbols.
Pūce lidojumā ir gudrība kustībā un pieredzē, tās ir jaunas zināšanas.
Atslēga ir mūsu atrastās durvis uz veiksmi. Veiksme ir mūsu lielā darba rezultāts. Mums ir zelta atslēdziņa!
PUBLICITĀTE
Raksts “Bērnu vasaras nometnes: kvalitatīvam piedāvājumam vietas vēl pietiek.”, “Dienas Bizness”
Intervija Latvijas Radio Ģimenes studijā par svešvalodas apmācību gan pašiem mazākajiem, gan jau lielākiem bērniem.
Sižets LNT ziņās par mūsu 2014. gada nometni "Atlantīdu meklējot", viesu mājas "Upītes"
Raksts “Mācās ielikt radošumu sistēmā”. “Diena”
Raksts “Svešvalodu apguve pirmskolas vecuma bērniem”. Skatāms portālā “Cālis.lv”
Raksts “Svešvalodas sāks mācīt jau pirmklasniekiem”. Skatāms portālā “Tvnet.lv”, 07/2010
Raksts “Bērnu vasaras nometnes: kvalitatīvam piedāvājumam vietas vēl pietiek.”, “Dienas Bizness”
Arī SummerCamps.lv nometņu rīkotāja Diāna Zepa teic, ka nekad nav izjutusi saspīlētas konkurences apstākļus, jo katram nometņu organizētājam ir savs piedāvājums un savi plusi un mīnusi. «Mēs drīzāk izjūtam nepatīkamo pakaļdarināšanas tendenci, kad nometņu organizētāji nevis meklē savas idejas, bet aizņemas tās no citiem, cerot, ka tā būs īstā veiksmes formula,» viņa turpina.
Galvenā tendence šobrīd ir kvalitātes īpatsvara pieaugums pret kvantitāti. Tas, vai nometne būs pieprasīta, ir cieši saistīta ar vecāku uzticēšanos nometnes vadītājam un labajām atsauksmēm. «Ja šī uzticība ir izveidojusies, tad ziņa tiek nodota no mutes mutē, un vecāki ir gatavi pat piemaksāt, ja zina, ka bērns būs drošībā, laimīgs un apgūs ko jaunu,» teic D. Zepa.
Lasi visu rakstu ŠEIT!
Intervija Latvijas Radio Ģimenes studijā par svešvalodas apmācību gan pašiem mazākajiem, gan jau lielākiem bērniem.
09/2014.
Sākot ar šo mācību gadu, visiem skolēniem jau pirmajā klasē būs jāsāk mācīties kādu svešvalodu. To, kuru valodu apgūs klase, izraudzīsies atbilstoši vairākuma skolēnu vecāku izvēlei, taču tai jābūt kādai no Eiropas Savienībā oficiāli atzītajām valodām. Vai ir nepieciešams mācīties svešvalodu jau 1. klasē un kā tiks samērota mācību slodze? Vai svešvalodu mācīšana jau pirmajā klasē nodrošinās labas valodu zināšanas arī pēc skolas beigšanas?
Studijā Izglītības un zinātnes ministrijas Izglītības departamenta direktore Evija Papule, Rīgas Mežciema pamatskolas direktore Silvija Tikmere, kura pati ir pieredzējusi angļu valodas skolotāja, un Rīgas 1. valodu skolas dibinātāja un direktore Diāna Zepa, arī angļu valodas skolotāja. Lasi visu rakstu ŠEIT!
10/2013.
Pirmsskolas vecumā bērns svešvalodu apgūst viegli, pašam to īsti neapzinoties. Īpaši, ja regulāri dzird šo valodu no tuviem cilvēkiem, apkārt dzīvojošiem. Cik noturīga šādi apgūta svešvaloda un vai vairāku valodu zināšana jau agrīnā vecumā netraucē kārtīgi iemācīties dzimto valodu, atbildes meklēsim raidījumā.
Studijā trīs angļu valodas skolotājas: Rīgas 1. valodu skolas dibinātāja un direktore Diāna Zepa, pirmsskolas iestādes “Prosum” vadītāja Sandra Daubure un “Oāze lieliem un maziem” vadītāja Santa Dzirjāne. Lasi visu rakstu ŠEIT!
Sižets LNT ziņās par mūsu 2014. gada nometni "Atlantīdu meklējot", viesu mājas "Upītes"
07/2014.
Tvnet.lv – SKATĪT VIDEO!
Raksts “Mācās ielikt radošumu sistēmā”. “Diena”
01/2012.
Sēžot zālē starp 29 uzņēmējām, kas šogad bija pieteiktas Sandras Kalnietes un biedrības Līderekonkursā Atdzimt no pelniem, Diāna Zepa (38) konkursa noslēguma pasākumā domāja – ja nav atbalsta, daudzas labas idejas var palikt neīstenotas. Konkurss cildina sievietes, kuras nav padevušās dzīves triecieniem un ir spējušas izveidot stabilu biznesu, kas iedvesmo citus. Arī Diāna ceļā līdz savas angļu valodas skolas International English izveidei gājusi cauri dažādiem pārbaudījumiem, bet teic, ka galarezultātam ar veiksmi maz sakara – tikai ar smagu darbu.
Lasi visu rakstu ŠEIT!
Raksts “Svešvalodu apguve pirmskolas vecuma bērniem”. Skatāms portālā “Cālis.lv”
2012.
2011./2012. mācību gadā, Latvijas skolās, pirmās svešvalodas apguve tiks sākta jau 1. klasē, kā to paredz valdībā apstiprinātie grozījumi noteikumos par valsts standartu pamatizglītībā. Līdz šim bērni pirmo svešvalodu pārsvarā sāka mācīties no 3. klases.
Bet, kā ir ar svešvalodas apguvi pirmsskolas vecumā? Vai tā ir nepieciešama un, ja ir, kādas mācību metodes pielietot?
Konsultē Diāna Zepa, profesionāla angļu valodas skolotāja, angļu valodas skolas «International English» dibinātāja un direktore, divu bērnu – Grētas (11) un Džuljetas (8) – māmiņa.
Vai vajadzētu bērnam mācīt mūziku, modernās dejas, tautiskās dejas, apmeklēt keramikas pulciņu? Par visām izglītojošajām un attīstošajām nodarbēm, kas saistās ar spēju aizraut un ieinteresēt, atbilde ir viennozīmīgs «jā». Jebkāda nodarbošanās, kas paplašina bērna redzesloku, attīsta viņa prasmes, domāšanu un atmiņu, ir tikai apsveicama.
Lasi visu rakstu ŠEIT!
Raksts “Svešvalodas sāks mācīt jau pirmklasniekiem”. Skatāms portālā “Tvnet.lv”, 07/2010
2010.
Svešvaloda būs jāmācās jau no pirmās klases. Šonedēļ valdības gaiteņos ceļu aizsākuši grozījumi likumos, kas paredz angļu, vācu vai kādu citu valodu no 2011. gada septembra mācīt jau pirmklasniekiem. Eksperti šo lēmumu vērtē ļoti pozitīvi, norādot, ka svešvalodu apguvi var droši sākt pat vēl jaunāki bērni.
Amanda un Dāvis šoruden ies pirmajā klasē. Abi angļu valodu sāka mācīties jau pirms diviem gadiem bērnudārzā. Latvijā aptuveni trīs tūkstoši bērnu angliski, vāciski vai franciski runāt mācās jau bērnudārzā. Lai gan līdz šim pirmā svešvaloda bērniem obligāti jāsāk apgūt no trešās klases, sešdesmit divās jeb aptuveni vienā desmitajā daļā skolu bērni svešvalodu apgūst, jau skolas gaitas sākot. Tas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc Izglītības ministrija izlēma, ka svešvaloda agrāk jāsāk mācīties visiem bērniem. Tāda arī esot Eiropas Savienības jaunākā iniciatīva. Paredzēts, ka svešvalodu apguvei pirmos divus skolas gadus tiks veltītas divas stundas nedēļā, pēc tam trīs. Ar skolotāju nodrošinājumu problēmu nebūšot, arī mācīšanas metodes nebūšot vecmodīgas.
Lasi visu rakstu ŠEIT!